3-вісний напівпричіп-комбайновіз ВЕСТТ-975311
Призначення
Причеп був спеціально розроблений для забезпечення транспортування комбайнів різних профілів, а також іншої техніки автомобільними дорогами або трасами з твердим покриттям.
Агрегат призначений для експлуатації за температури від -40 до +40 з вологістю повітря навколишнього середовища не більш ніж 80%. Є можливість зберігання машини на відкритому повітрі. Збірку агрегату здійснено відповідно до ГОСТу 15150 і згідно з кліматичним рівнем «У», першої категорії.
2. ТЕХНІЧНІ УМОВИ
Характеристика | Параметр |
Вага вантажу, що перевозиться, кг | 23000 (36000*) |
Споряджена маса, кг | 12000 |
Повна маса, кг | 35000 (48000*) |
Розподіл навантаження повної маси, кгс:
|
13000 (18000*) |
Габаритні розміри, мм:
|
18600 |
База, мм | 13900 |
Дорожній просвіт, мм (min) | 320 |
Примітка:
|
Особливості гальмівної системи
Є два типи гальмівної системи:
- • гальмо стоянки – активується за допомогою акумуляторів гальмівних камер. Використовується в якості запасного варіанту. Приводиться у дію за допомогою ручного пневматичного клапану, який є роз’єднувальним і розташований у задній частині машини;
- • штатна гальмівна система – спрацьовує за допомогою педального гальма. Складається з прискорювального і роз’єднувального клапанів, магістральних фільтрів і розподільника повітря, а також, є дві сполучні головки. У разі виникненні несправності в системі трубопроводів або пневмошлангу – випускається повітря з системи, наслідком чого стане різке падіння загального тиску і, як наслідок, спрацьовування гальмівної камери. Агрегат обладнаний двома балонами з повітрям, загальною ємністю 160 літрів.
Платформа і ходова
Висота бортів платформи сягає 4 см, є два знімні бічні й один задній. В наявності є поширювачі, які збільшують платформу до 350 см.
Ходова скомбінована з трьох частин на пневматичній підвісці виробництва ВЕСТТ. Використовуються пневматичні камерні шини з параметрами 235/75R17,5 і мають індекс навантаження 140/143 Джоуля.
Загальна кількість коліс з урахуванням запаски – 13 штук. Виконані у формі здвоєного диска, які кріпляться до маточини за допомогою гайок (відповідає вимогам ГОСТу 8918-70).
Рама агрегату
Конструкція виконана з вуглецевої і в той же час низьколегованої сталі. Цілі поперечки виготовлені з вальцьованої труби. Для більшої міцності їх приварили, попередньо пропустив крізь спеціальні отвори лонжеронів. Плита опори виконана зі сталі 09Г2С завтовшки 1 см. Є знімний 2-дюймовий шворінь, встановлений на напівпричіп. Кріплення вироблено за допомогою 8-дюймових болтів М14 відповідної міцності в 10,9 балів.
Фарбування
Колір варіюється в залежності від побажань замовника і виконується у вигляді двошарової емалі МС-17, нанесеної після шару ґрунтовки МС-067.