3-вісний напівпричіп-платформа ВЕСТТ-930018
Призначення
Напівпричіп розроблений спеціально для транспортування габаритної техніки й обладнання дорогами з твердим покриттям або загального призначення.
Основою розроблення послужили такі автомобілі як КАМАЗ, МАЗ, КрАЗ, Volvo та інші.
2. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Характеристика | Параметр |
Вага вантажу, що перевозиться, кг | 21000 (34500*) |
Споряджена маса, кг | 14000 |
Повна маса, кг | 35000 (48500*) |
Розподіл навантаження повної маси, кгс:
|
13000 (17000*) |
Габаритні розміри, мм:
|
18120 |
База, мм | 13900+1350+1350 |
Дорожній просвіт, мм (min) | 280 |
Примітка: *Допускається конструкцією у разі швидкості руху 80 км/г |
Електроустановка й обладнання
Електропровідню виконано у вигляді однопроводової схеми з живленням від загального акумулятору. Усі світлові прибори виконані згідно з вимогами, що описані в ДСТУ UN/ECE R48-02. В якості обладнання, платформа забезпечена бризговиками задніх коліс, додатковими противідкотними упорами й ящиками для різних аксесуарів.
Гальмівна система
Машина обладнана двома різновидами гальмівних систем:
- Стоянкова – встановлена на двох осях (першої та другої) і активується за допомогою спеціальних акумуляторів для гальмівних камер робочої гальмівної системи.
- Робоча – пневматична, робоча, двопроводова система. Задіяна відразу на всіх колесах у вигляді колодкових гальм барабанного типу.
У разі індивідуального замовлення є можливість встановлення системи EBS, замість штатної ABS (яку виробляє WABCO відповідно до схем 2S / 2M).
Ходова частина і платформа
Ходова збирається компанією ВЕСТТ на базі тривісної пневматики. Третя вісь додатково забезпечена ручним приводом для підйому. Застосовують безкамерні пневматичні шини з параметрами 270/70R22.5. Всього, з урахуванням запаски, агрегат оснащений 13 колесами, які кріпляться до маточини за допомогою спеціальних гайок, що відповідають параметрам ГОСТу 8918-70 і мають дискову здвоєну будову.
Будова рами
Рама виконана у вигляді зварювальної конструкції з вуглецевої і низьколегованої сталі. Поперечки приварені крізь спеціальні наскрізні отвори в лонжеронах, що надає додаткову міцність конструкції, і виконані з цільної вальцьованої труби. У виробництві лонжеронів застосовується сталь типу 09Г2С і робота виконується у вигляді зварного двотавру. Є додатковий дводюймовий шворінь, розташований на напівпричепі для зчеплення. Кріплення виконане за допомогою восьми дюймових болтів типу М14 відповідних категорії міцності 10,9. Опорна плита близько шворня завтовшки 1 см і виконана зі сталі стандарту 09Г2С.
Колір
Залежно від індивідуальних потреб, є можливість обрати колір фарби. Використовується початковий ґрунт типу МС-067 з нанесенням подвійного шару емалі МС-17.