Виробничо-будівельна

група компаній

3-вісний напівпричіп-платформа ВЕСТТ-930018

Призначення

Напівпричіп розроблений спеціально для транспортування габаритної техніки й обладнання дорогами з твердим покриттям або загального призначення.

Основою розроблення послужили такі автомобілі як КАМАЗ, МАЗ, КрАЗ, Volvo та інші.

 

2. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Характеристика Параметр
Вага вантажу, що перевозиться, кг 21000 (34500*)
Споряджена маса, кг 14000
Повна маса, кг 35000 (48500*)

Розподіл навантаження повної маси, кгс:

  • Через зчіпний пристрій
  • Через шини коліс

 

13000 (17000*)
22000 (31500*)

Габаритні розміри, мм:

  • Довжина
  • Ширина
  • Висота
  • Висота з вантажем, мм (max)

 

18120
2550 – 3500
1600
4450

База, мм 13900+1350+1350
Дорожній просвіт, мм (min) 280

Примітка:

*Допускається конструкцією у разі швидкості руху 80 км/г

 

Електроустановка й обладнання

Електропровідню виконано у вигляді однопроводової схеми з живленням від загального акумулятору. Усі світлові прибори виконані згідно з вимогами, що описані в ДСТУ UN/ECE R48-02. В якості обладнання, платформа забезпечена бризговиками задніх коліс, додатковими противідкотними упорами й ящиками для різних аксесуарів.

Гальмівна система

Машина обладнана двома різновидами гальмівних систем:

  1. Стоянкова – встановлена на двох осях (першої та другої) і активується за допомогою спеціальних акумуляторів для гальмівних камер робочої гальмівної системи.
  2. Робоча – пневматична, робоча, двопроводова система. Задіяна відразу на всіх колесах у вигляді колодкових гальм барабанного типу.

У разі індивідуального замовлення є можливість встановлення системи EBS, замість штатної ABS (яку виробляє WABCO відповідно до схем 2S / 2M).

Ходова частина і платформа

Ходова збирається компанією ВЕСТТ на базі тривісної пневматики. Третя вісь додатково забезпечена ручним приводом для підйому. Застосовують безкамерні пневматичні шини з параметрами 270/70R22.5. Всього, з урахуванням запаски, агрегат оснащений 13 колесами, які кріпляться до маточини за допомогою спеціальних гайок, що відповідають параметрам ГОСТу 8918-70 і мають дискову здвоєну будову.

Будова рами

Рама виконана у вигляді зварювальної конструкції з вуглецевої і низьколегованої сталі. Поперечки приварені крізь спеціальні наскрізні отвори в лонжеронах, що надає додаткову міцність конструкції, і виконані з цільної вальцьованої труби. У виробництві лонжеронів застосовується сталь типу 09Г2С і робота виконується у вигляді зварного двотавру. Є додатковий дводюймовий шворінь, розташований на напівпричепі для зчеплення. Кріплення виконане за допомогою восьми дюймових болтів типу М14 відповідних категорії міцності 10,9. Опорна плита близько шворня завтовшки 1 см і виконана зі сталі стандарту 09Г2С.

Колір

Залежно від індивідуальних потреб, є можливість обрати колір фарби. Використовується початковий ґрунт типу МС-067 з нанесенням подвійного шару емалі МС-17.

 

полуприцеп от производителя вестт

З питань співпраці зв’яжіться з нами зручним для Вас способом

    Замовити зворотний дзвінок
    Ми зв’яжемося з Вами протягом години



      Замовити зворотний дзвінок
      Ми зв’яжемося з Вами протягом години