Трьохвісний напівпричіп-платформа ВЕСТТ-930019
Тривісний напівпричіп-платформа призначений для перевезення техніки та обладнання автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям. Основними тяговими автомобілями є сідельні тягачи сімейства МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ та ін.
Параметр | Характеристика |
Маса вантажу, що перевозиться, кг | 21000 (33000*) |
Споряджена маса, кг | 14000 |
Повна маса, кг | 35000 (47000*) |
Розподіл навантаження повною масою, кгс: – через зчіпний пристрій – через шини коліс | 13000 (17000*) 22000 (30000*) |
Габаритні розміри, мм: – довжина – ширина – висота – висота з вантажем, мм (max) | 18220 2550 – 3500 1800 4450 |
База, мм | 12500+1400+1400 |
Дорожній просвіт, мм (min) | 280 |
*) Допускається конструкцією за швидкості руху 50 км/г |
Рама
Зварна конструкція з низьколегованої та вуглецевої сталі. Лонжерони виконані у вигляді зварного двутавра (сталь 09Г2С). Поперечки цільні (нерозрізні), виконані з профільної труби, пропущені через отвори в лонжеронах та приварені. Опорна плита в районі шворня виконана з листової сталі (09Г2С) завтовшки 10 мм. На напівпричепі встановлений знімний зчіпний шворень 2 дюйми, кріплення шворня здійснюється за допомогою 8-ми болтів М14, категорії міцності 10.9.
Платформа
Платформа прямокутної форми зі знімною передньою частиною, для заїзду техніки, з кутом нахилу 100. Довжина рівної ділянки платформи – 8000 мм. Рама обладнана висувними апарелями, що дозволяють збільшувати ширину платформи до 3500 мм. У задній частині платформи встановлені відкидні апарелі з кутом заїзду 200.
Ходовий агрегат
Складається із 3-х вісей виробництва «ВЕСТТ АС» на пневмопідвісці. Третя вісь обладнана механізмом підйому з ручним приводом.
Колеса дискові здвоєні, кріпляться до ступиць гайками (ГОСТ 8918-70). Кількість коліс, включаючи одно запасне – 13 шт.
Шини пневматичні безкамерні 235/75R17,5.
Робоча гальмівна система
Діє на усі колеса. Гальма колодкові, барабанного типу (на вимогу замовника можливе встановлення осей з дисковими гальмами із застосуванням комплектуючих SAF). Привід робочої гальмівної системи пневматичний, виконаний двопровідною системою.
На напівпричепі встановлюється система ABS за схемою 2S/2M (виробник KNORR BREMSE). На вимогу замовника може встановлюватись система EBS.
Стоянкова гальмівна система
Приводиться в дію енергоакумуляторами гальмівних камер гальмівної робочої системи, встановлені на першій та другій осях.
Електрообладнання
Однопровідна схема з живленням від джерела струму тягового автомобіля. Кількість, місце та колір зовнішніх світлових приладів відповідає вимогам ДСТУ UN/ECE R48-02.
Обладнання
– бризковики задніх коліс;
– ящик для приладдя (на вимогу замовника);
– два противідкатні упори напівпричепа;
– чотири противідкатні упори для техніки, що перевозиться.
Пофарбування
Емаль МС-17 в два шари по грунту МС-067, колір синій (колір забарвлення може змінюватись на вимогу замовника).
