Виробництво причепів

Напівпричеп ВЕСТТ-930061
Призначення
Напівпричіп-ваговоз використовується в промисловості, будівництві, де постійно потрібно перевезення великогабаритної, важкої техніки, будівельної техніки, труби, човни, колісні крани, вітряні турбіни, також ідеально підходить для перевезення військової техніки вагою до 80 тон.
Докладніше
Трьохвісний напівпричіп-платформа ВЕСТТ-990020
Призначення
Тривісний напівпричіп-платформа призначений для перевезення одного або двох БТР та іншої техніки автомобільними дорогами всіх категорій. Основним тяговим автомобілем є сідельний тягач КрАЗ-64431.
Докладніше
Напівпричіп-опоровіз ВЕСТТ-960010
Призначення
Автомобільний двовісний напівпричіп призначений для перевезення залізобетонних опор ЛЕП дорогами загальної мережі СНД із сідельними тягачами МАЗ-6422, КрАЗ-6443 та ін.
Докладніше
Трьохвісний напівпричіп-платформа ВЕСТТ-930019
Призначення
Тривісний напівпричіп-платформа призначений для перевезення техніки та обладнання автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям. Основними тяговими автомобілями є сідельні тягачи сімейства МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ та ін.
Докладніше
Трьохвісний напівпричеп-платформа ВЕСТТ-930013
Призначення
Тривісний напівпричіп-платформа призначений для перевезення різних вантажів та техніки автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям. Основними тяговими автомобілями є сідельні тягачі з висотою сідельного пристрою не більше 1150 мм та допустимим навантаженням не менше 13 тс.
Докладніше
Трьохвісний полупричеп-платформа ВЕСТТ 930012-10
Призначення
Трьохвісний напівпричіп-платформа призначений для перевезення техніки та обладнання автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям. Основними тяговими автомобілями є сідельні тягачи типу МАЗ-64229, КрАЗ-6443 або інші з аналогічними характеристиками.
Докладніше
Чотиривісний причіп 830041
Призначення
Чотиривісний причіп призначений для перевезення бульдозера Б10М та іншої техніки дорогами, розрахованими на пропуск автомобільних поїздів з осьовим навантаженням 11000 кгс. Основними тягачами причепа є автомобілі типу МАЗ-53363, КамАЗ-5315 та ін.
Докладніше
3-вісний напівпричіп-платформа ВЕСТТ-930012
Призначення
Тривісний напівпричіп-платформа призначений для перевезення техніки й обладнання автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям. Основними тяговими автомобілями є сідельні тягачі типу МАЗ-64229, КАМАЗ 54115 або інші з аналогічними характеристиками.
Докладніше
Двохвісний напівпричіп-платформа ВЕСТТ-930011
Призначення
Двухосний напівпричіп-платформа призначений для перевезення техніки та обладнання автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям. Основними тяговими автомобілями є сідельні тягачи типу Сканія або інші з висотою сідельного пристрою не більш 1250 мм.
Докладніше
Трьохвісний напівпричіп-платформа ВЕСТТ-930014-20
Призначення
Трьохвісний напівпричіп-платформа призначений для перевезення техніки та обладнання автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям. Основними тяговими автомобілями є сідельні тягачи з висотою сідла 1150-1400 мм.
Докладніше
Трьохвісний напівпричіп-платформа ВЕСТТ-930018
Призначення
Тривісний напівпричіп-платформа призначений для перевезення техніки та обладнання автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям. Основними тяговими автомобілями є сідельні тягачи сімейства МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ та ін.
Докладніше
3-вісний самоскидний напівпричіп ВЕСТТ-950023
Призначення
Автомобільний тривісний самоскидний напівпричіп призначений для перевезення різних сипких вантажів автомобільними дорогами загальної мережі у складі автопоїзда з сідельними тягачами, що мають гідрообладнення.
ДокладнішеТрьохвісний напівпричіп-комбайновіз ВЕСТТ-975311
Призначення
Тривісний напівпричіп моделі ВЕСТТ-975311 призначений для перевезення зернозбиральних комбайнів або іншої техніки й обладнання автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям.
Докладніше
1-вісний напівпричіп-платформа ВЕСТТ-900011
Призначення
Одновісний напівпричіп-платформа призначений для перевезення різних вантажів автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям. Основними тяговими автомобілями є тягачі типу МАЗ-64229, КАМАЗ-54115 або інші з сідельним пристроєм заввишки не більш ніж 1250 мм.
ДокладнішеПЕРЕВАГИ РОБОТИ З НАМИ
Сучасне обладнання
Устаткування дає змогу виконувати розкрій металу за прямолінійною траєкторією (розпуск листа на смуги 5 різаками), виконувати криволінійне різання за програмою 2-мя різаками (плазмовий і кисневий), а так само виконувати прирізку фаски на прямолінійному зрізі листа
Роботи будь-якої складності
Різні напрямки металообробки, а саме токарні, фрезерні роботи, роботи будь-якої складності і конфігурації. Токарний парк дає можливість обробки на верстатах 16К20: Діп-300 Діп-500 РМЦ-6000мм. Рубка листового металу на гільйотині до S-16мм на довжину L-3000 мм
Великий досвід у виробництві
Великий досвід і компетентність в автомобільній техніці, висококваліфіковані конструкторські розроблення в поєднанні з гнучкістю під час вирішення технічних проблем дають змогу вирішувати будь-які поставлені задачі і задовольняти найвищі запити замовників.
Власне конструкторське бюро
Розроблення конструкторської документації. У штаті фірми ВЕСТТ є конструктори і технологи вищої кваліфікації і з величезним досвідом за плечима. Наше конструкторське бюро виготовить для Вас на замовлення проект конструкторської документації будь-якої складності і напряму.
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
Компанія ВЕСТТ займається виробництвом причепів, напівпричепів та іншої техніки, у тому числі і на замовлення. Вся наша продукція сертифікована і проходить найсуворіший контроль якості.