Трьохвісний напівпричіп-комбайновіз ВЕСТТ-975311
Тривісний напівпричіп моделі ВЕСТТ-975311 призначений для перевезення зернозбиральних комбайнів або іншої техніки та обладнання автомобільними дорогами загального користування з твердим покриттям.
Основними тяговими автомобілями є сідельні тягачи типу МАЗ-64229, КАМАЗ-65116, VOLVO FM 62T та ін.
Напівпричіп відповідає виду кліматичного виконання «У» категорії 1 по ГОСТ 15150 та розрахований на експлуатацію за температури зовнішнього середовища від -40ºС до +40ºС та відносної вологості повітря до 80% при 20ºС. Виріб розрахований на експлуатацію при безгаражному зберіганні.
Характеристика | Параметр |
Вага вантажу, що перевозиться, кг | 23000 (36000*) |
Споряджена маса, кг | 12000 |
Повна маса, кг | 35000 (48000*) |
Розподіл навантаження повної маси, кгс:
|
13000 (18000*) |
Габаритні розміри, мм:
|
18600 |
База, мм | 13900 |
Дорожній просвіт, мм (min) | 320 |
Примітка:
|
Рама
Зварна конструкція з низьколегованої та вуглецевої сталі. Лонжерони виконані у вигляді зварного двутавра (сталь 09Г2С). Поперечки цільні (нерозрізні), виконані з профільної труби, пропущені через отвори в лонжеронах та приварені. Опорна плита в районі шворня виконана з листової сталі (09Г2С) завтовшки 10 мм. На напівпричепі встановлений знімний зчіпний шворень 2 дюйми, кріплення шворня здійснюється за допомогою 8-ми болтів М14, категорії міцності 10.9.
Платформа
Платформа обладнана відкидними уширювачами. При використанні уширювачів ширина платформи збільшуєтться до 3500 мм.
У передній частині платформи знаходиться майданчик, обладнаний переднім незмінним бортом, а також 2-ма бічними та заднім знімним бортом. Висота бортоів 400 мм.
Ходовой агрегат
Складається із 3-х вісей (виробництво ВЕСТТ) на пневмопідвісці.
Колеса дискові здвоєні, кріпляться до ступиць гайками (ГОСТ 8918-70). Кількість коліс, включаючи одно запасне – 13 шт.
Шини пневматичні камерні 235/75R17,5. Індекс навантаження/швидкості 143/141J.
Робоча гальмівна система
Діє на усі колеса. Гальма колодкові, барабанного типу. Привід робочої гальмівної системи пневматичний, виконаний за двопровідною системою, складається з двох сполучних головок, фільтрів магістральних, повітророзподільника, прискорювального клапана, роз’єднувального клапана, – працює від педалі гальма тягового автомобіля. У разі обриву пневмошлангів або пошкодження системи трубопроводів, відбувається витік повітря з системи, падає тиск і спрацьовують гальмівні камери, автоматичне включення яких здійснюється повітророзподільником. На напівпричепі встановлюється декілька повітряних балонів загальною ємністю 160 л.
На напівпричепі встановлюється система ABS за схемою 2S/2M (виробник WABCO). На вимогу замовника може встановлюватись система EBS.
Стоянкова гальмівна система
Приводиться в дію енергоакумулятор гальмівних камер робочої гальмівної системи. Привід стоянкової гальмівної системи пневматичний, рухається за допомогою ручного роз’єднувального клапана, який знаходиться в задній частині виробу. Стоянкова гальмівна система працює також як запасна робоча гальмівна система.
Опорний пристрій
Двошвидкісний, механічний з ручним приводом (типу JOST або HAACON).
Електрообладнання
Однопровідна схема з живленням від джерела струму тягового автомобіля. Кількість, місце та колір зовнішніх світлових приладів відповідає вимогам ДСТУ UN/ECE R48-02.
Обладнання
– бризковики задніх коліс;
– два здвоєні відкидні трапи для заїзду техніки;
– шість противідкатних упорів (2 – для напівпричепа, 4 – для встановлення під колеса завантаженої техніки).
Пофарбування
Емаль МС-17 в два шари по грунту МС-067, колір синій (колір забарвлення може змінюватись на вимогу замовника).